Gyakran feltett kérdések- A programot csak ki szeretném próbálni. Milyen kötelezettséget vállalok? + A bemutató változat letöltése semmilyen kötelezettséggel nem jár. - A bérlet közben csomagot szeretnék váltani. Mi a teendőm? + Csak jeleznie kell felénk, a következő hónaptól már az új csomagot használhatja, függetlenül attól, hogy nagyobb, vagy kisebb felszereltségűre vált. - Mennyi a felmondási idő? + Nincsen. Amennyiben Ön nem szeretné tovább használni a szoftvert, egyszerűen jelzi felénk, a következő hónaptól nem számlázunk. - Eddig más programot használtam. Szeretnék áttérni a Profit Systemre, de meg szereném kímélni magam az az adatok felvitelétől. + Amennyiben az előző program adatmentését elküldi nekünk, megnézzük és ajánlatot adunk az árutörzs és a partnertörzs konvertálására a Profit Systembe. - A Profit Systemet használtam eddig, de szeretnék más programra áttérni. Újra be kell vinnem az adatokat? + A program képes arra, hogy szabványos dbf, xls, vagy txt fájlba exportálja az adatokat, amit már az új program értékesítője át tud venni saját programjába. - Áramkimaradás történt. A program hibaüzenettel indul. + Bármilyen sérülése, hibája keletkezne a programnak, hibakezelő képernyő jelentkezik a hiba leírásával. Ezt egy mozdulattal beillesztheti a levelező programba és elküldheti nekünk. Rövid időn belül emailben küldjük a javítást. - Plusz funkciót szeretnék a programba íratni. Van rá lehetőségem? + Amennyiben a konkrét kívánságát közli velünk, megnézzük, megvalósítható-e és ha igen, ajánlatot adunk rá, ami ha elfogadható az Ön számára, kiegészítjük a programot. - Nem szeretnék havonta foglalkozni az átutalással, számla fizetéssel. Mi a megoldás? + Lehetősége van arra, hogy egyszerre hosszabb időszakot fizessen ki. Ebben az esetben jelentős, akár 30%-os kedvezményhez is jut! - A program megfelel a jogszabályi előírásoknak? A program aktuális változata igen. A régebbi változatok nem mindig felelnek meg, ezért tanácsos frissíteni. A NAV által kért nyilatkozatot kérésre díjmentesen küldjük a szoftverkövetéssel rendelkező partnereinknek. - Nem értek a számítógép kezeléséhez. Minden hónapban szakembert kell hívnom a frissítések letöltéséhez? + Nem szükséges számítógépes ismeret a frissítéshez. A frissítés elvégzése nem bonyolultabb, mint a program kezelése, az útmutató alapján az Ön inernetes ügyféloldaláról percek alatt elvégezhető. - Nem szeretném a programot frissíteni, a jelenlegi működése is több, mint kielégítő a számomra. Ennek ellenére szükséges a frissítés? + Amennyiben hosszabb bérleti időszakot egyenlít ki, erre nincs szükség, csak jogszabályi változások esetén. |
---|