Gyakran feltett kérdések

- A programot csak ki szeretném próbálni. Milyen kötelezettséget vállalok?
+ A bemutató változat letöltése semmilyen kötelezettséggel nem jár.

- A bérlet közben csomagot szeretnék váltani. Mi a teendőm?
+ Csak jeleznie kell felénk, a következő hónaptól már az új csomagot használhatja, függetlenül attól, hogy nagyobb, vagy kisebb felszereltségűre vált.

- Mennyi a felmondási idő?
+ Nincsen. Amennyiben Ön nem szeretné tovább használni a szoftvert, egyszerűen jelzi felénk, a következő hónaptól nem számlázunk.

- Eddig más programot használtam. Szeretnék áttérni a Profit Systemre, de meg szereném kímélni magam az az adatok felvitelétől.
+ Amennyiben az előző program adatmentését elküldi nekünk, megnézzük és ajánlatot adunk az árutörzs és a partnertörzs konvertálására a Profit Systembe.

- A Profit Systemet használtam eddig, de szeretnék más programra áttérni. Újra be kell vinnem az adatokat?
+ A program képes arra, hogy szabványos dbf, xls, vagy txt fájlba exportálja az adatokat, amit már az új program értékesítője át tud venni saját programjába.

- Áramkimaradás történt. A program hibaüzenettel indul.
+ Bármilyen sérülése, hibája keletkezne a programnak, hibakezelő képernyő jelentkezik a hiba leírásával. Ezt egy mozdulattal beillesztheti a levelező programba és elküldheti nekünk. Rövid időn belül emailben küldjük a javítást.

- Plusz funkciót szeretnék a programba íratni. Van rá lehetőségem?
+ Amennyiben a konkrét kívánságát közli velünk, megnézzük, megvalósítható-e és ha igen, ajánlatot adunk rá, ami ha elfogadható az Ön számára, kiegészítjük a programot.

- Nem szeretnék havonta foglalkozni az átutalással, számla fizetéssel. Mi a megoldás?
+ Lehetősége van arra, hogy egyszerre hosszabb időszakot fizessen ki. Ebben az esetben jelentős, akár 30%-os kedvezményhez is jut!

- A program megfelel a jogszabályi előírásoknak?
A program aktuális változata igen. A régebbi változatok nem mindig felelnek meg, ezért tanácsos frissíteni. A NAV által kért nyilatkozatot kérésre díjmentesen küldjük a szoftverkövetéssel rendelkező partnereinknek.

- Nem értek a számítógép kezeléséhez. Minden hónapban szakembert kell hívnom a frissítések letöltéséhez?
+ Nem szükséges számítógépes ismeret a frissítéshez. A frissítés elvégzése nem bonyolultabb, mint a program kezelése, az útmutató alapján az Ön inernetes ügyféloldaláról percek alatt elvégezhető.

- Nem szeretném a programot frissíteni, a jelenlegi működése is több, mint kielégítő a számomra. Ennek ellenére szükséges a frissítés?
+ Amennyiben hosszabb bérleti időszakot egyenlít ki, erre nincs szükség, csak jogszabályi változások esetén.